11 priežasčių, kodėl geriausi verslininkai yra panašūs į vaikus

0
170
verslininkai panasus i vaikus

Jei pradėję savo verslą manote, jog laikas pagaliau laikas suaugti – pats laikas tai permąstyti. Sėkmingiausi verslininkai yra net labai panašūs į vaikus.

Vienas didžiausių pavojų, galintis sustabdyti jūsų verslininko gyslelės vystymąsi, yra suaugimas. Laikas, kai jūsų veikla stabilizuojasi, kai jau patyrėte daug nelaimių ir išsiskyrimų. Bet koks dalykas, sudaužęs jums širdį, gali paversti Jus iš kūrybingos, emocingos asmenybės į logika per daug besiremiantį, tuščią žmogų.  Kai taip nutinka, ugnis viduje užgęsta, o kai reikia kurpti naujas idėjas, minčių nelieka.

Šiandien norėčiau pakalbėti šia tema dėl to, jog galima pastebėti dėsningumą. Jei išstudijuotume geriausius pasaulio verslininkus, suprastume, jog visi, nepaisant jų amžiaus, yra šiek tiek vaikiški. Ne kvaili, ne nesubrendę –  tiesiog tam tikromis savo savybėmis panašūs į vaikus.

Štai 11 priežasčių, dėl kurių geriausi žinomi verslininkai panašūs į vaikus:

Pavyzdžiui Roberto Greeno knygoje „Art of Seduction“ („Gundymo menas“) išskirta atskira skiltis, dedikuota Čarliui Čaplinui. Jis apibūdinamas kaip žmogus, savo vaikišku charakteriu suviliojęs tiek publiką, tiek krūvą moterų. Žmonės žavėjosi jo dvasia.

Ilgainiui šio aktoriaus karjera suklestėjo dėl jo kūrybiškumo. Č. Čaplinui sekėsi vaidinti tyliuosiuose filmuose, tačiau, pasirodžius pirmiesiems įgarsintiems filmams, jis nenorėjo prisitaikyti, todėl tęsė aktoriaus karjerą tyliųjų filmų industrijoje. Taip staiga Čaplinas iš kūrybiško žmogaus tapo logišku. Ir todėl jo karjeros pabaiga liūdna.

Amžius nesvarbus

Nesvarbu, kiek dabar Jums metų. Kiekvieno širdyje verslininko ugnelė gali užgesti, jei į ją nekreipiama pakankamai dėmesio.

Taigi, pereikime prie vienuolikos priežasčių, dėl kurių galima teigti, jog sėkmingiausi verslininkai ugdė savybes, panašias į vaikų.

1. Nuolatinis kalbėjimas „svajonių“ kalba

Vaikai visada kalba šia „svajonių“  kalba. Nesvarbu, apie ką kalbama; tai visada kokio nors tipo svajonė, neekvivalenti realybei. „Tėti, pažiūrėk į žvaigždes! Ar matai Kalėdų Senelį? Žiūrėk, čia Kalėdų Senelis! Ar matai?“

Jie gyvena svajonių pasaulyje. Kai suaugame, imame nebetikėti svajonėmis, pasakomis ar Kalėdų Seneliu. Bet sėkmingiausi verslininkai vaikiški. Jie vis dar svajoja. Jie vis dar mano, jog viskas įmanoma. Žmonės, praleidžiantys daug laiko su tokiais verslininkais, mano, jog jie „ne iš šio pasaulio“, išprotėję, išgėrę ar surūkę kažką neaiškaus. Jie mano, jog tokie verslininkai turi psichologinių problemų.

Taip nutiko, nes likusi visuomenė prarado savo ugnelę. Jie pradėjo žiūrėti į pasaulį per daug logiškai ir prarado vaizduotę.

2. Jie priartėja prie jūsų tokiu būdu, kad būtinai ištarsite „taip“

Kaip tai paaiškinti? Puikus pavyzdys:

– Tėti, ar galiu gauti šokolado?

– Ne, negali.

Nieko nepešęs, vėliau vaikas grįžta:

– Bet tėti, man reikia šokolado!

– Kas pasakė, kad tau jo reikia? Tu tiesiog nori šokolado.

– Ne, man reikia šokolado, tėti!

– Kam tau jo reikia?

– Nes man REIKIA, tėti!

Gerai, „man reikia“ strategija nesuveikė. Tada vaikas susitaria su savo broliais ir seserimis ir vėl grįžta.

– Tėti, aš tave labai myliu. Ar galiu tave pabučiuoti į skruostą?

Jūs visai pamiršote apie šokoladą, bet vaikas – ne. Jis turi vieną tikslą – gauti šokolado. Todėl jis meilinasi ir sako, kad jus myli. O tada jam užtenka leptelti:

– Tėti, ar galiu gauti šokolado?

Ir jūs atsakysite:

–  Na, gerai. Eime, duosiu tau šokolado.

Geri verslininkai elgiasi taip pat. Jie derasi įvairiais būdais tol, kol jūs pasakysite „taip“. Kaip ir vaikai, verslininkai vykdo derybas taip, jog net nesuprasite, kas vyksta. Jie tiesiog pakeičia tai, kaip prie jūsų prieina, kol jūs sutinkate su jais bendradarbiauti.

3. Jie stengiasi įtikinti emociškai, o ne logiškai

Suaugusieji mąsto, o vaikai jaučia. Ar pastebėjote, kad vaikai nepažįstamoje vietoje iš pradžių tyrinėja aplinką? Jie nedrąsiai žvalgosi, užmeta akį į suaugusįjį ir pastebi detales. Tai vyksta, nes jie ne tik galvoja apie aplinką. Vaikai aplinką jaučia emociškai. Mes, suaugusieji, viską analizuodami, tampame robotais. Žmonės jaudinasi, kad robotai užvaldys pasaulį. Pamirškite apie juos, pripažinkime tiesą – žmonės jau patapo robotais, nes gyvena remdamiesi tuščia logika, vietoj to, kad kartais remtųsi emocijomis.

4. Jie per daug naivūs, kad suprastų, kas neįmanoma

Vaikai dažnai sako tokius dalykus, kaip „Vieną dieną nukeliausiu į Mėnulį“ ar „noriu būti policininku“. Kodėl? „Tam, kad galėčiau suimti piktąjį tiranozaurą.“

Matote, Jums tai skamba beprotiškai. Tačiau, ar žinote, kas išties beprotiška? Populiariausias, daugiausia kopijų pardavęs filmas yra „Žvaigždžių karai“. Ar žinote, kodėl? Todėl, kad šiam filmui sukurti reikėjo ypatingos vaizduotės, kurios Jūs ar aš  negalime logiškai pasiekti. Mums reikia kažko, kas į tą vaizduotę nugabentų. Jei būtume šešerių, greičiausiai ten patektumėme daug lengviau.

5. Jie nepaprastai smalsūs

–  Ei, tėti, kas čia? Kas čia per daiktas?

–  Tai durų skambutis.

–   Durų skambutis? Kodėl? Kodėl jūs jį vadinate durų skambučiu?

Visą likusį laiką vaikas žaidžia su skambučiu. Tada jis išardo skambutį, kol jis nebeskleidžia jokio garso. Ir viskas tik iš smalsumo.

6. Jų protas veikia „reset“ principu.

Ar žinote, kas yra „reset“ principas?

Prieš kelias dienas mano sūnus Dilanas lipo ant sofos, tačiau nukrito ir pradėjo verkti. Jis verkė 13 sekundžių, o tada staigiai atsistojo ir ėmė žaisti  su LEGO. Jis visiškai pamiršo apie nukritimą. Kaip „reset“ mygtukas kompiuteryje.

Suaugusieji neretai jaudinasi per ilgai, pavyzdžiui, po išsiskyrimo su antra puse jie sielojasi dar dvejus metus. Suaugusiesiems gali prireikti kelių metų atsistatyti, o vaikams užtenka vos kelių sekundžių. Kai versle nutinka kažkas blogo, reikia atsistatyti, paspausti „reset“ mygtuką ir greitai eiti toliau, lyg nieko nebūtų nutikę. Geriausi krepšinio žaidėjai, atletai, atlikėjai turi trumpą atmintį, kas šiuo aspektu labai naudinga, nes jie gali tiesiog siekti savo tikslo, negalvodami apie nesėkmes.

7.Jie gali sužavėti tam, kad gautų tai, ko nori

Geriausi verslininkai panašūs į vaikus tuo, jog gali Jus sužavėti. Kaip Jus pakeri vaikai? Jie ateina pas Jus, pasižiūri nuostabiomis akimis ir nusišypso.

Vaikai taip elgiasi jau nuo mažų dienų. Dabar mano dukrai vos 6 mėnesiai. Kartais ji į mane pasižiūri, o tada nusuka žvilgsnį, lyg jai būtų neįdomu. Vos pusės metų vaikas jau žino, kaip mane pakerėti. Šitaip vaikai gali pasiekti tai, ko nori.

8. Jų protas niekada nesustoja

Įsivaizduokite, jog dirbate 5 dienas per savaitę vietoj to, jog dirbtumėte 1 dieną. Kurioje situacijoje Jūsų raumenys bus treniruojami smarkiau? Aišku, jog dirbant 5 dienas per savaitę.

Vaikų protas ir vaizduotė veikia 24 valandas per dieną, 7 dienas per savaitę. Suaugusiųjų – ne. Mūsų protas nustoja dirbti, jeigu dirbame mažiau. Tai galima pritaikyti ir ilgesniam laiko periodui – 20-čiai ar 30-čiai metų.

9. Jie greičiau mokosi

Vaikai mokosi greitai, nes jie klysta daug greičiau ir daugiau. Kaip verslininkai, mes nedarome klaidų taip greitai. Iš tiesų, aš noriu pasakyti, jog mes klystame per mažai.

Posakis, kurį sakau savo bendradarbiams ar savo mokomiems žmonėms. Tą patį sakau savo darbuotojams ir pardavėjams:

„Man nesvarbios naujos klaidos. Bet senos  – jau kita kalba.“

Darykite naujas klaidas greičiau. Didžiausias skirtumas tarp žemesniojo ir aukštesniojo rango atstovų yra tas, jog pastarieji klysta daug greičiau nei likusieji.

10. Gyvenimas – tiesiog žaidimas

Labai paprasta ir unikalu. Daugumai suaugusių žmonių jų gyvenimas tampa darbu, prievole. Santuokinis gyvenimas, vaikai, vadovavimas kompanijai yra tiesiog darbas, kurį privaloma atlikti.

Vaikams gyvenimas yra tiesiog žaidimas, žaidžiamas 24 valandas per dieną, 7 dienas per savaitę.

Jeigu į gyvenimą žiūrėsite kaip į žaidimą, bus daug smagiau.

Bet Jūs galite sakyti: „Aš turiu darbą. Man reikia sumokėti mokesčius.“

Tačiau visada galima rasti naujų būdų, kaip pasismaginti.

11. Jie turi vaikišką mąstyseną

Verslininkai mąsto panašiai kaip vaikai. Jie visada kūrybiški ir nuolatos ką nors kuria.

Mano sūnus nuolatos man rodo savo pastatytus daiktus iš LEGO figūrėlių – „tėti, pastačiau laivą, pastačiau lėktuvą, pažiūrėk”. Tai nuolatinis kūrybos režimas.

Kuo daugiau Jūs kursite, tuo ilgiau galėsite likti kūrybos režime. Taip elgiasi sėkmingi verslininkai.

Parengta pagal patrickbetdavid.com

Pasidalinkite su kitais!

Parašykite komentarą

Please enter your comment!
Please enter your name here